Lista 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Svar: Jag tog körkort, studenten och flyttade hemifrån!
 
Hur har ditt 2013 varit?
Svar: Som en berg - och dalbana. Har ställts inför många tunga/tuffa beslut om framtiden. Men om jag skulle blicka tillbaka på 2013 skulle jag minnas det som ett kaos år med mängder av tårar.
 
Blev du kär i år?
Svar: Kär... jag har svårt att bli kär på riktigt - men förälskad har jag nog blivit.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?
Svar: 27/8 - köpte Paddington. 1/10 - tog körkort. 30/11 - flyttade hemifrån.
 
Vad är din största framgång 2013?
Svar: Att jag, trots alla motgångar, gick ut skolan med BRA betyg. Att jag aldrig vikt mig i diskussioner och att jag alltid har stått upp för mig själv. Och givetvis alla beslut jag fått ställa mig inför. Detta år har bevisat hur stark jag är som person och jag är uppriktigt stolt över det jag klarat av. Sen måste väl körkortet räknas som en framgång med!
 
Bästa köpet?
Svar: PADDINGTON - LÄTT!!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Paddington!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: STUDENTEN givetvis. HAN får mig också att må bra. Sen alla mina riktiga vänner som ALLTID stått upp för mig och funnits där när livet har stormat. Älskar er!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Svar: Alla låtar med stiftelsen.
 
Vem har du umgåtts mest med?
Svar: Av mina vänner är det Amandha/Liza tror jag.
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Svar: Ja.
 
Vart reste du under 2013?
Svar: Göteborg x2, Kävlinge/Ystad. Sen alla bortamatcher med innebandylaget.
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Svar: Spendera mer tid med mina riktiga vänner, tävlingar med Padde,, resa utomlands och sätta mitt välmående på en högre prioritering.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Svar: Jag har ingen aning... har ett svagt minne att Fredrika var hos mig då iaf!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Svar: Hmm, alltså ja. Det har varit sjukt tufft år med alla beslut som tagits men jag ångrar inte något av det. Så jag kan inte riktigt säga att om jag inte haft beslut att ta så skulle jag mått bättre. Alla beslut jag tagit detta år har gjort mitt liv lättare i dagens läge.
 
Vem saknade du?
Svar: Fredrika, Jennifer, Emma, Liza, HAN &  alla släktingar på Gotland.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Svar: HAN.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Svar: DO WHATEVER IT TAKES TO MAKE YOU HAPPY. GO ON AND HAVE FUN!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0