Juldagen

Idag mår jag inte bra, ont i huvudet och känner mig allmänt dassig. Har inte gjort så mycket idag, betalat lite räkningar och sådär. Sen har jag dock beställt min egna julklapp, bara för att jag tycker att jag förtjänar det. Har bokat boende i Göteborg, 3 nätter och även biljetter till Göteborg Horse Show i februari tillsammans med min bästa Liza <3 Längtan är oändlig!!
 
Det är redan onsdag idag och har egentligen ganska mycket att göra. Lite ärenden hit och dit. På söndag åker jag härifrån, till min favoritplats på jorden - GOTLAND. Tillbringar nyår med farmor, pappa och familjen. Jag mår så himla bra på den ön så det ska bli så himla bra att få fira in det nya året där!
 
Håller på med ett inlägg om 2013, jag kom inte långt innan jag började gråta. Men jag ska försöka sätta mig ner och färdigställa det snart. Det är ett sätt att bearbeta alla jobbiga val som jag ställt mig för under året. Ska bli så skönt att avsluta detta helvetes-år snart, och börja om på ett nytt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Du är så fin, min underbara vän! Saknar dig!<3

2013-12-25 @ 19:08:03
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0