God Jul

Igår var det julafton och den blev verkligen så himla lyckad, precis som vanligt. Vi har alltid som tradition att vara hemma hos min mormor med hela släkten på mammas sida, dock kom bara min morbror, hans fru och deras söta son Olle detta år. Min släkt skulle jag aldrig någonsin byta bort mot något annat i världen. De är verkligen så himla bra!!
 
Vi åt som vanligt mormors oerhört goda julmat, sen Kalle efter det och sen kom tomten ;) Morfar är som vanligt tomte och nu efter alla år så har min lillebror fattat att det är morfar som klär ut sig. Så igår kom morfar in med tomtekläder och utbrast "finns det några ungjävlar här inne eller?" HAHA trodde jag skulle dö. Världens bästa morfar <3
 
Än så länge har jag fått 800 kr, 400 kr presentkort på ikea, lite godis, schampo + balsam, en "Elin" mugg att ha på jobbet, burkar att förvara mat i, underlägg, vantar, lipsyl och lite småsaker. Jättenöjd!
 
By the way, är jag ensam om att tycka att det är roligare att ge bort saker än att få saker? Jag känner mig bara så himla dum när jag får paket, då jag vanligtvis inte är bortskämd så känns det lite konstigt att helt plötsligt få så mycket på en gång. Men jag är så sjukt tacksam för allt alla ger mig, verkligen! Julafton för mig spelar ingen roll hur mycket/lite paket man får, utan att bara få umgås med min fantastiska släkt berikar hela min julafton.
 
Nog pratat, innan vi åkte till mormor igår så passade vi syskon på att ta lite kort på oss. Vi har ju typ inga på oss alla tre.
 
Såhär såg jag ut igår:

Åh, jag hatar verkligen helkroppsbilder på mig själv, men för att visa er hela outfiten så fick det bli så ändå.
Färgade håret igår på morgonen med, blev jättenöjd!
 
Hoppas ni alla hade en jättetrevlig julafton igår med nära och kära! Kramisar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0