Ofrivillig morgonmänniska

Godmorgon! God förmiddag! GOD EFTERMIDDAG!
 

Äntligen säger jag bara. Slutade jobbet vid 4 och i morgon är jag ledig, fattar ni, LEDIG?! Jag förstår det inte, det går inte in i hjärnan. Inget alarm på morgonen? what?!?! Så efterlängtat!
 
Har nämligen jobbat 5 dagar i rad nu, 8 timmars pass varje dag i princip, en gång 10. Haft en klocka som ringt vid 6 varje morgon, har nämligen bara gått dagturer. Har blivit en ofrivillig morgonmänniska dessa dagar, det har verkligen varit ett pain in the ass att gå upp så tidigt och jobba långa dagar. Dessutom är det KAOS på jobbet och har varit under hela helgen. Det suger när allt runt omkring de boende inte fungerar så som sjuksköterskor som inte kommer eller svarar, medicinerna har kaosat, personal som blivit sjuka med kort varsel, nattpersonal som inte gjort sitt jobb osv osv osv. Det blir så mycket extra jobb vilket verkligen inte behövs på vår avdelning. Så nu är jag slut i huvudet. Men jag överlever och nu ska jag bara ta det lugnt. Skönt, välförtjänt.
 
Den här veckan kan ni räkna med mer uppdatering än vanligt då min lillebror är här och har dator. Så vi hörs! Utvärdering om innebandyn kommer..
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt med lite ledighet!:D

2013-08-31 @ 22:49:18
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0