NU TAR JAG HELG!!

Åh, hej! :D
 
För första gången sen den 14 juli kan jag skriva ut "nu tar jag helg", jag har jobbat alla helger sen jag började på mitt schema. Det har varit tidiga morgnar, sena kvällar och alldeles för många timmars jobb stundtals. Nu är mitt sommarschema över och det känns bara så himla bra. Nu tar jag semester för resten av månaden och njuter av att jag inte har varken skola eller jobb på ett tag. Det känns lägligt med "semester" nu då jag har mycket annat i livet att göra. Spela innebandy, flytta Padde och ta körkort.
 
En mindre rolig sak är att jag förmodligen blivit laktosintolerant... eller jag kan åtminstone inte dricka ren mjölk. Igår gjorde jag det och fick magknip på jobbet...blev helt kallsvettig och det gjorde så himla ont. Idag gjorde jag det igen, drack té med mjölk i... och fick magknip.. igen. Så nu har jag köpt laktosfri mjölk och hoppas på att inte få magknip igen.
 
Annars är det fredag och humöret är på topp. En mysig kväll med HELA familjen, åhh vad myyys. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0