Nu ska det banne mig vara bättre ordning här med!

Nu när jag börjar komma in i lite vardagsrutiner igen så känns det lite som att jag måste komma igång med bloggandet igen, lite mer seriöst som jag gjorde innan jag flyttade. Har verkligen saknat att skriva ner känslor, tankar och funderingar i text. Så det hade jag tänkt börja med nu igen.
 
Liten lägesrapport nu då. Jag har bokat uppkörning samt uppskrivning, redan i mitten av september (kommer ej meddela exakt när ;)). Nästa vecka ska jag köra med mammas kompis som är en föredetta körskolelärare, för att få lite tips om vad jag ska tänka på. Känns skönt med lite "coachning" innan, för helt ärligt så är jag något sjukt nervös redan nu, jag menar det är bara 3 veckor kvar(!!). Känslan att veta att jag kanske har körkort om 3 veckor går inte att beskriva, åhhh om jag klarar körkortet på första försöket vore jag mer än överlycklig. Så nu hoppas vi att det går vägen!
 
På tal om uppkörningen så drömde jag inatt att jag körde upp.... i mörkret.....utför ett stup... och blev INTE godkänd. HAHA! #inteallsnervös
 
Sen har det hänt en sån sjukt stor sak i mitt liv... berättar om det i ett separat inlägg. Det vill ni INTE missa. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0