(Mycket) sena svar

Kom på mig själv att jag faktiskt haft frågestund, dock har det varit så himla mycket annat i mitt liv som ni vet så därför kommer svaren nu istället, bättre sent än aldrig.
 
1. Hur går det för dig och Padde? 
Svar: Just nu väntar jag bara på att hovslagaren ska ha tid för honom, sen anländer han hem till mig! :)

2. Vad ska du göra med Minola? Ska någon annan ta hand om henne nu? 
Svar: Jag har faktiskt ingen aning ännu...

3. Hur är din kontakt med din mamma? 
Svar: Under detta år har det verkligen inte varit bra oss emellan. Varje gång vi träffats har vi skrikit och bråkat. Därför jag flyttade till pappa, för vi gick varandra bara på nerverna hela tiden. Jag älskar min mamma och just nu är det mycket bättre oss emellan! Det kommer bli mycket bättre med tiden, I hope. Hon är trots allt min mamma, som jag älskar av hela mitt hjärta.

4. Med din pappa? 
Svar: Pappa och jag har alltid haft en väldigt bra kontakt faktiskt. Har alltid varit "pappas flicka" om ni förstår. Pappa har alltid funnits där för mig och så fort det är något i mitt liv så ställer han upp. Han ställer upp på mig något sjukt mycket, pushar mig alltid. Tycker han att andra behandlar mig illa så agerar han. En mer rak och ärlig människa känner jag inte. Bästa pappa.

5. Vad hände mellan dig och Anton? 
Svar: Här var det tyvärr avståndet oss emellan samt att vi befann oss i fel tid i livet. Typ så.

6. Mellan dig och Joel?
Svar: Fråga honom, för jag har inget svar på det.

7. Har du någon ny kille på g? 
Svar: Kanske det kanske.
 
8. Ska du tävla Padde mer? 
Svar: Klart vi kommer komma ut på tävlingar så småningom! Men inte för själva tävlingens skull, utan bara för att få ha roligt. För vi båda älskar att befinna oss på tävlingsbanan.

9. Vilken position har du i innebandyn? alltså typ uppe, målvakt osv
Svar: Jag spelar för det mesta vänsterforward, ibland även höger.

10. Hur långt tror du att du kan gå inom innebandyn?
Svar: Only sky is the limit. nej men seriöst, jag vet faktiskt inte.

11. Hur ser framtiden ut? 
Svar: Det vet jag inte, för jag har inte levt där ännu. Jag blir helt ärligt stressad av att tänka att jag måste hinna med så mycket i mitt liv, så jag lever varje dag i sänder.

12. Vad vill du göra med ditt liv? 
Svar: Jag vet inte vad jag vill GÖRA med mitt liv. Men jag vet att jag kommer göra allt för att må bra, oavsett vad det nu än betyder. Jag kommer aldrig göra någonting bara för att andra ber mig göra det, jag kommer göra de som bäst för mig helt enkelt. 
 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli kul att se dig och padde på banorna igen!:D

2013-08-29 @ 12:04:37
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0