Morgon

Godmorgon på er allesammans! :)
Har precis tagit mig en liten välförtjänt sovmorgon idag, himla skönt. Idag har jag inte så mycket på agendan, bara innebandyträning står det på den. Ska laga mat innan jag beger mig mot Oskarshamn dock, har redan bestämt lunch och det kommer bli mumsigt! Älskar att laga mat och är faktiskt inte så pjåkig på det heller, det visste ni inte va? ;)

Något i den stilen över får det bli (↑)
 
Men nu ska jag fortsätta traggla lite körkortsteori, ha en bra torsdag!
Kram Elin
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Elin! Många av dina läsare är nog hästfolk,jag med. Och jag undrar om du skulle kunna berätta resan med monila som dräktig och sen födelsen av milton och hans uppväxt? skulle verkligen vara jätte intressant att läsa om!

2013-09-04 @ 16:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0