Mitt liv hänger i luften, redo att tas ner

Det känns verkligen som mitt liv hänger i luften för tillfället. Padde har vaccinerats idag, han måste skos snart och sen byta stall. När han har bytt stall ska jag komma in i deras rutiner och få alla mina saker i ordning. Måste skaffa anläggningskort på blomstermåla ridklubb så jag har tillgång till ridhus i vinter. Har bokat risk 1:an, den 23:e augusti är det dags. I morgon ska jag ringa om risk 2:an, när den är utförd ska jag boka uppkörning/uppskrivning. Måste köpa högtalare till min bil, täcken till Paddington och en massa annat. Måste åka till ullared innan vintern. Mitt rum måste städas och tvätta upp en massor av kläder, köpa möbler så jag får plats med allt. 3 dagar kvar på jobbet, sen lägga mig tillgänglig när jag kan.
 
Som ni märker, mitt liv hänger i luften, vill bara ta ner allt på marken och börja leva/strukturera upp det. Mitt huvud är snurrigt som bara den. I morgon ska jag skriva ner en "to-do-lista" och verkligen följa upp den. För så som det är nu orkar jag inte med, strukturerat ska det vara!
 
Det är körkortet som verkligen måste tas nu alltså, jag MÅSTE ha det i höst om mitt liv ska fungera. Känner mig något så stressad över detta att det inte är klokt. Ska ringa i morgon och hoppas på tid så fort som möjligt så jag kan boka sen. Sitter och gör tester hela tiden på internet för att känna mig säker när jag väl sitter där och skriver upp. Kör så mycket jag kan här hemma. Åh, vill så gärna ha det nu!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0