Jag överlevde

.... MEN fyfan rent ut sagt vilket jäkla skoskav jag fick på höger fot. Var som en stor blåsa som jag fick trycka igenom med nål och sen sätta compeed på. Men fram kom jag! Väldigt snabbt dessutom.

Jobbet gick sjukt bra ikväll, så skönt när det flyter på och inte kaosar. Nu är jag trött så sängen väntar nog bara om hörnet om jag inte drar igång en film och tar det lugnt i soffan. Dock har vi nästan bara läskiga skräckfilmer som jag aldrig skulle kunna kolla på ensam, hehehehe.

By the way... Paddington kommer i slutet av denna månad att flytta. Det blev klart idag och känns så bra. Höstens planering börjar sakta men säkert falla på plats, så skönt det kommer bli efter nästan ett år av kaos. I slutet av denna månad kommer jag även att vara världens lyckligaste. Berättar mer senare, vid ett annat tillfälle.

Nu är det bara det där jäkla körkortet kvar med, åhhh vill ha det nu! Men snart, snart. Hatar att vänta, gah. Ska iaf göra risk 1 snart, sen är det bara risk 2 och uppkörning samt uppskrivning kvar. Pluggar för fulla muggar varje dag. Hösten kommer underlätta på alla sätt och vis när det där rosa kortet är i min hand.

Slutpratat för idag, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0