Gó kväll

Har blivit trött på att skriva en massor av tråkiga mobilinlägg så därför har jag struntat i det helt ett tag. Nu sitter jag vid en dator igen så ska passa på att skriva lite bra inlägg att både publicera och klicka på tidsinställda. Känns som lite flashback när jag nu sitter här i soffan helt själv med datorn i knäet och musik i lurarna. Var alltid sent uppe alla dagar i veckan när jag gick på gymnasiet. Kommer nog somna sent ikväll då jag faktiskt sovit 10 timmar natten som var. Himla skönt att vakna vid 11 måste jag nog säga, var väldigt länge sedan som jag gjorde det.
 
Idag har jag vaknat, ätit frukost, haft dö-tid med syster, kollat i nya halens katalogen (dreggel), bytt om, åkt buss, tränat 2 timmar, övningskört i Oskarshamn, övningskört hem, gjort körkortsteorifrågor på internet och nu sitter jag här. Härliga lediga dag! Det var/är helt underbart att innebandyn har kommit igång nu igen, jag är så galet galet GALET taggad på säsongen/min utveckling. Ska skriva ett inlägg om detta snart.
 
Angående övningskörningsbiten så går det mycket bra för tillfället! Går bara bättre och bättre. Riskettan är bokad och i morgon ska jag ringa om halkbanan. Sen är det bara att boka tid för uppkörning/uppskrivning. Det känns att det närmar sig slutet nu, weehoo. Ska sitta om kvällarna eller en gång om dagen och göra lite tester på internet så jag känner mig väl förberedd till uppskrivningen. Är faktiskt mer "rädd" för uppskrivningen än vad jag är för uppkörningen... är rädd för att bli för nervös, haha.
 
Dagen har rullat på bra med andra ord. I morgon börjar jag jobba vid 4 så innan dess ska jag tvätta och börja med mitt rum, måste ta tag i det nu asså! Sen sover jag nog hos mormor i morgon då jag börjar vid halv 8 på fredag. På fredag efter jobbet blir det även en internmatch i Ohamn sporthall, ska bli kul. Men det är då, nu är nu.
 
Ska skriva massor med inlägg nu och börja tidsinställa ut bla information om hästarna, mina tankar om innebandyn nu innan säsongen, något mer ni skulle finna vara intressant att läsa? Hör av er ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0