Död tjej här

Gick upp vid 04:45 idag, svintrött efter att ha somnat så sent som vid 02:00.... Jobb 10 timmar idag!

Just nu ligger jag i mormors stuga helt själv och halvsover. Jobbat mellan 07:00-13:00, börjar vid 16:30 och jobbar till 21:30 ikväll. Börjar vid 07:30 i morgon...

På tisdag får jag äntligen en ledig dag och sen har jag bara tre dagar till på schemat, känns skönt!

Nog pratat om jobb... Igår spelade vi match mot varandra på innebandyn, mer om det och utvärdering kommer i ett eget inlägg när jag orkar! Men kan säga att jag blev mycket överraskad över en sak, nöjd över en annan och missnöjd över en annan..

Nu ska jag lägga från mig telefonen och VILA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0