Underbara lediga tisdag

Vet inte vad som flugit i mig. Vaknade idag vid halv 8, gick upp och tog på mig kläder. Gick ner och satte mig i fotöljen med datorn och började PLUGGA på min lediga dag. Fortfarande i chock, haha! Vadfanhändedär. Men det verkar inte riktigt som min dator vill samarbeta med mig idag, jag gjorde nästan färdigt en inlämning och självklart får min dumma dator spelet och släcks ner. Startade om... dokumentet borta. Och DÄR försvann motivationen. Men ska göra ett nytt tappert försök senare. Ska bli färdig med minst 3/7 saker idag. I morgon är jag också ledig och då ska resterande 3/7 saker göras (den sista saken är ett prov). Sen jäklar är det inte mycket kvar av mina skolår. #45dagartillsmittlivbörjar
 
Ska snart åka ner till affären för att handla en stor ben&jerrys (tycker faktiskt att jag kan få unna mig det). Sen ska jag plugga ikapp allt. Den känslan när allt är färdigt sen, åh jag dör. Det är nästan exakt en månad nu tills betygen sätts, ryser. Sen åker underbara klassen till Göteborg för att gå på Liseberg, taggad as hell. Nästa vecka blir det också Göteborg, då med alla underbara och goa människor i innebandylaget. 4 nätter på hotell och massa innebandymatcher. #highonlife
 
Har inte nämnt Padde så mycket nu på ett tag så här kommer en liten update om honom. Padde har tappat en sko sedan 1 vecka tillbaka... vågar inte rida då jag är rädd att han ska ömma och få ont. Så han har fått njuta av det härliga vårvädret ute tillsammans med sina hagkompisar ♥ Han är hur sprallig och busig som helst nu för tiden, det är så himla härligt att se hur han verkligen njuter av livet. Hovslagaren kan troligtvis komma snart så jag kan få sätta igång min prins ännu mer. Sen när studenten är tagen så kommer jag ha mer tid att rida honom och det är något jag lääängtar efter. Bästa Paddepluttis, min glädjespridare här i livet - TUR att han finns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0