Tvärtom idag

Hej på er!
Försökt att skriva inlägg under dagen men det har alltid kommit något i vägen innan jag hunnit trycka på publicera. Dagen har flutit på bra! Fått mycket gjort i skolan idag, tummen upp - motivationen är tillbaka!!

Idag skulle vi hålla ett Svenska B tal, nationella. Skrev mitt tal igårkväll (alltid i sista sekund ni vet) och hade inte hunnit plugga så värst mycket på det men kände mig ändå lugn inombords...tills vi skulle börja. Jag var först ut av alla. Mina ben skakade, mina händer skakade, mina hjärtslag hördes, kunde knappt andas, kallsvettades som en idiot osv. ALDRIG MER. Så skönt att ha det avklarat.

Igår var jag för trött för att gå och lägga mig, idag är jag snarare tvärtom - för pigg. Haha orkar inte med min kropp, den lever sitt egna liv. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0