Trött, omotiverad och BLÄIG

Skolan suger och jag är på riktigt nära att åka till skolan just nu och skriva ut mig. Jag finner inte orken någonstans, aldrig känt såhär innan. Inte ens vetskapen om att det bara är ca 40 skoldagar kvar till studenten kan motivera mig. Har istället kollat på resor och hittat en resa jag VERKLIGEN vill genomföra, fast då i höst. Skulle göra allt för att få åka utomlands nu en vecka eller två. En tidig studentpresent, någon? ;)
 
Nä nu ska jag lyssna vidare på musik och sen ska jag fortsätta chatta om skolan med min vän Josefine som också älskar skolan just nu. Det enda jag kommer sakna med skolan är fasen våra konversationer om ångesten inför plugg, haha ni skulle bara veta. Hon är allt bra hon ♥
 

Så ser jag ut just nu, osminkad, oborstat hår och allmänt grisig. #fuckperfection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0