Svar på en fråga

Fick en fråga vart mina ridbyxor kommer ifrån och jag kan ärligt säga att jag faktiskt inte har en susning om det. Fick dem av mamma som jag tror köpte dem begagnade från antingen hästnet eller tradera. Det spelar ingen roll att dragkedjan har gått sönder på dem, för jag totalt älskar dem. De är inte skodda någonstans men de sitter som en smäck! Sen är färgerna bara riktigt stilrena och sådär supersnygga. Jag rider numera inte i några andra byxor, fast dessa är aningens trasiga, haha! :)
 

Det är iaf horselife som är märket, så mycket har jag räknat ut.
 
EDIT. Mamma hade köpt dem på en ridsportsbutik, då de var på REA. Vet ej om de går att få tag på längre..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Begagnade... Phööö !!!
Din bästa mamma beställde dem från nån Ridsportsbutik på nätet (iofs på rea, men ändå NYA)
Puss & kram älsklingsgumman
Mamma <3

2013-04-13 @ 08:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0