#slitentjej

Vaknade upp idag och var sådär jättetrött som man vanligtvis brukar vara på måndagar ni vet? Gick upp efter typ en timma efter det att jag vaknat. Mjukisbyxor och mjukiströja på, då var det dags för nationella provet i Svenska B, uppsats. Jag suddade och skrev om ca 235235 gånger men till slut fick jag nog och skickade in, trots att jag inte var helt nöjd. Men det får gå som det går, skönt att ha det överstökat!
 
Nu ligger jag i sängen hemma och är såå nära på att somna. Det får jag dock inte göra för snart åker jag ner mot jobbet och hänger där ikväll. Rolig fredagskväll ni vet? Nej men vet ni vad? JAG ÄR FUCKING LEDIG lördag och söndag, det var alldeles för länge sedan, ska bli underbart med helg och ledighet.
 
Vi hörs kanske mer ikväll, ha det så bra så länge :)
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söt du är :)

2013-04-26 @ 23:27:46
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Alva

Hej! :)

Allt bra? Kika gärna in hos mig och skriv vad du tycker!

Kram :D

2013-04-27 @ 19:54:06
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0