Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går

 
Amandha, amandha, amandha - vad skulle jag göra utan dig?!
En människa jag alltför ofta tar för givet, och jag skäms något galet för det. För hon finns liksom alltid där för mig, hon stöttar mig, hon förstår mig som ingen annan och hon är alltid ärlig mot mig. Jag ser henne inte som min bästa vän, hon är som en syster för mig - jag gör nästan ingen skillnad på henne som mina andra systrar. Ibland när jag kommer hem så kan jag liksom hitta Amandha i soffan och det är bara så himla naturligt för mig. Hon vet precis allt om mig, precis allt. Jag är aldrig nervös över att berätta något småhemligt för henne för jag vet att hon aldrig någonsin skulle berätta vidare. Jag behöver aldrig göra mig till, är alltid mig själv till 100 %.
 
Utan Amandha i mitt liv så skulle jag känna mig osäker. Då skulle jag inte ha någon som förstod mig på samma sätt, ingen jag skulle kunna prata underbara minnen med osv. Nej, ett liv utan min Amandha, det skulle inte gå. Jag uppskattar henne något otroligt, allt hon gör för mig och den hon är för mig.
 

Nu ska jag fixa iordning mig och åka ner till henne. Ikväll ska vi grilla och ha det mysigt. Bättre valborg än så går nog inte att få. Love u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0