Okej, kan inte hålla det inne längre...

ÅH VAD IRONISK JAG VAR I FÖRRA INLÄGGET
(för er som verkligen trodde att jag var fullt seriös).
 
Jag älskar Göteborg och bara tanken på att jag inte är på horse show är fruktansvärd. Hur kan jag missa årets största höjdpunkt inom ridsporten? Jag vill med glida runt, strosa på stan, träffa nya människor, ha kul tillsammans med vänner, shoppa massa och bara må allmänt bra i götet som man gör under GHS. Hade kunnat kapa min vänsterfot för att se Ninja tackas av, likaså de båda världscupsfinalerna. Det finns inget som är så mysigt som GHS, nästa år ska jag banne mig vara där om jag så måste rulla dit!
 
Brukar aldrig köpa något på mässan, tycker bara det är så sjukt mysigt att befinna mig i lokalen, kunna strosa runt liksom - i ridsportens värld. Ni som är där... var mässan bra i år? Showerna? Ni som är där, hoppas ni har det jävligt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0