Tur man inte är på horseshow..

Tur jag inte åkte till Göteborgs horse show, så tråkigt det verkar vara i år så lika bra att stanna hemma. Mässan ska ju tydligen vara bättre i år men nej, inte värt det känner jag. Att spendera en massa pengar på saker man inte behöver, gå runt och ta kort med människor från hela landet är ju inte min grej. Showerna då? Nä, att se Ninja tackas av och två världscupsfinaler känns inte så lockade, blir liksom ingen riktig stämning live, bättre med SVTplay liksom. Blir billigare så också. Att sova på hotell och mingla runt och träffa nya människor känner jag mig inte så bekväm med. Hotellfrukost är ju ändå blä där och sängarna obekväma. Att se sina stora idoler rida i ett fullsatt scandinavium, att gå runt bland alla montrar, tävla, träffa människor man aldrig brukar se annars och i Sveriges sämsta stad dessutom, kan ju inte bli värre. Vad är väl en helg i Scandinavium jämfört med en helg i soffan hemma liksom? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

mässan sög iår, haha.. :(

2013-04-25 @ 10:47:36
URL: http://jessicachristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0