Idag är det lördag

Godmorgon ♥
Kände att jag kom på den mest logiska rubrik jag någonsin skrivit ;) 

Men idag är det faktiskt lördag, skönt med lite ledighet va? Ja lite ledighet hade inte suttit fel kan jag säga. Idag är det nämligen jobb som gäller fast jag bara velat ligga kvar i sängen och lyssnat musik. Jobbpasset är mellan 14:00 - 21:30 så kommer vara ganska så väldigt trött sen. I morgon är det jobb igen fast då "bara" mellan 16:00 - 21:30, samma sak på måndag. På tisdag ska jag köpa mig något jag tycker om och framförallt göra något som jag tycker om, nämligen att träna innebandy. Men det är då det.
 
Just nu ligger jag i sängen efter att ha käkat en go frulle, vilar lite innan jag snart ska traska bort till Paddington. Behöver ensamtid, tid att förbereda mig mentalt inför jobbet och få lite extraenergi som jag alltid får av Padde. Musik i lurarna och stor gosig tröja, boll på huvudet och allmänt gosig. Jag håller alla tummar för att ingen förstör den här dagen för mig, det är det minsta jag behöver just nu.
 
Efter jobbet så åker jag hem till min mamma, vi ska fira min lillasyster som idag fyller 14 år. Grattis lillsyrran, älskar dig massor!!
 
Nu ska jag bege mig bort och överlämna min famn till den här varelsen, ska krama om honom så han vet att jag älskar honom. Han betyder allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0