Helgen

Jaha, helt plötsligt var det söndagkväll. Helgen har bokstavligt bara sprungit iväg, timmarna går sjukligt fort hela tiden tycker jag, märklig känsla det där. Jobbade ju fredagkväll och sen efter det har det bara rullat på trots att jag varit "ledig".
 
I lördags (igår) var det äntligen dags för en innebandymatch igen, var så himla roligt och BRA gick det ju också. Krossade CL98 med hör och häpna, 14-2 (!!). Själv stod jag för 4 mål och 2 assist, hela matchen kändes bara jäkligt bra. Nu är jag taggad as hell tills nästnästa helg när det är cup i GBG!!
 
Efter matchen var det möte i någon timma om nästa säsong och efter det mellanlandade vi hemma. Slängde i oss mat och sen åkte jag, min lillebror och min pappa till Kalmar för att titta på fotbollsmatch. Har aldrig tittat på fotboll live, alltså när topplag spelar. Men måste säga att det inte var någon höjdare alls, så sjukt långtråkigt för det hände ju absolut ingenting. Matchen slutade dessutom 0-0, så sjukt ovärt. Sen vart det helt plötsligt kväll igen och hela dagen hade gått. Kollade film på kvällen med min lillasyster, sen däckade vi direkt.
 
Idag tog jag sovmorgon till klockan 10, uuunderbart. Duschade sedan och åkte ner till kommunhuset för att skriva på anställningspapper och prata med chefen. Gick jättebra! När jag kom hem betalade jag in en massvis med räkningar (vuxenpoängen bara stiger) innan bästa Amandha kom. När hon kom åkte vi till stallet och fotade. Dock kommer jag inte visa några foton på grund av....anledning...it´s a secret, hihi. 
 
Nu sitter jag här, helt själv, lyssnar på musik och ska plugga hela natten antagligen på ett religionsprov. Snart bara 46 dagar kvar till studenten - DET ÄR JU HELT SJUKT. #Motivation
 
Godnatt på er allesammans ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0