Give my heart a break

Hej på er allihop
Som ni kanske märker så har jag en otroligt jobbig tid i mitt liv just nu. Det är ingenting som har med några personer alls som många kanske skulle vilja påpeka men nej, det enda som är jobbigt det är skolan. Har halkat efter rejält, motivationen finns definitivt inte och när man lämnat in en uppgift får man en ännu större. Det tar aldrig slut.
 
Har fått stressutslag, huvudet sprängs snart, hjärtat går konstant på högvarv, svårt att sova, svårt att vakna upp och så var den onda cirkeln igång. Jag försöker så gott som det går, gör mitt bästa av den här situationen. Jag fungerar så att när det blir för mycket så stänger min hjärna av sig och vägrar ta beslutet att faktiskt köra på, då skiter jag istället i allt. Lägger mig i sängen och kollar film för att koppla bort verkligheten en stund. Men tro mig, jag ger inte upp. Hallå, jag ska ta studenten om bara 64 dagar!!
 
Tack till er som stöttar, som skickar iväg peppande mess på telefonen. Det betyder mycket.
 
Har skrivit av mig i ett inlägg som aldrig kommer publiceras här, det är bara till för mig. Alldeles för personligt, som jag kan ha nytta av i framtiden. Ett inlägg att gå tillbaka till när man behöver rådgivning om framtida val och vägar.
 
Man mår inte alltid bra och det måste man också våga erkänna för en själv. Livet lekte för bara någon månad sen, men nu har det vänt och snart kommer det gå uppåt igen. Livet är som en berg och dalbana, hur bra man än lever sitt liv så kommer man aldrig undan att må sämre ibland. Only know you´ve been high when you feeling low
 
Rörigt inlägg men nu vet ni mitt läge, inlägg kommer komma allt eftersom. Jag gjorde precis klart två arbeten och skickade in, high five liksom! Nej men jag vet att jag snart kommer vara på fötter igen, det är bara en tidsfråga.
 
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0