En av mina sämre dagar

Igår somnade jag runt halv 11, sov som en stock hela natten och när klockan ringde var jag fortfarande jäkligt trött. Skulle kunna sova bort hela dagen kändes det som och jag brukar aldrig vara en sån som brukar vara gnällig/trött på morgonen men idag så. Jobbat två kvällar i rad nu, kan vara därför. Idag går jag in på en tredje...
 
Skola idag till klockan 1, men ska sitta kvar och göra inlämningsuppgifter/plugga på prov. Vid 4 ska jag till jobbet och vara där till klockan halv 10. Fick jobb på fredag och söndag med - men det blir ju till pengar sen och pengar är alltid uppskattat/behövligt!
 
Ska ta tag i massor av skolarbeten nu när jag får tillfällen. Fattar egentligen inte varför jag ska jobba idag, då jag har ett viktigt prov i historia på onsdag och i morgon måste jag träna innebandy. Aja, alla luckor emellan får jag väl ta mig tid till att vara lite effektiv. Vi räknade lite smått på att det är 38 dagar kvar nu i skolan, lääängtar. Snart är det Göteborgsresa också, med bästa innebandylaget. LÄNGTAR, får ha det som en liten morot nu när det är tungt. 
 
Efter regn kommer solsken, ha en bra måndag alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0