Dagens ridpass

Solen låg på under hela ridpasset idag, så underbart härligt. Paddington var lite bråkig emellanåt men sen släppte han också till jättefint. Har inte några höga förväntningar på honom nu när vi håller på att komma tillbaka i toppform igen, detta var andra passet som jag verkligen kunnat jobba igenom honom sen i höstas liksom så jag är nöjd med passet idag. Dock känner jag mig lite ringrostig, har ju mestadels ridit ut under hela vintern men det sitter ju i ryggmärgen så det tar nog inte så lång tid tills jag verkligen hittar rätt igen. Hur som helst så hade vi jättekul!
 
Första gången jag använde mina underbara stövlar med, sist jag använde dem var på en tävling i höstas. Har endast använt mina vinterridstövlar under hela vintern så det kändes så himla skönt att äntligen få rida "på riktigt".
 
Rebecca var med till stallet idag och fotade oss lite. Inga bra bilder överlag, Becca är inte så van att ta hästbilder och sen låg solen på osv. Ingen riktig kvalité om man säger så men bättre det än inget antar jag.

Kan inte ens komma ihåg sist jag kunde bjuda er på nya ridbilder (?!?!)
Ska verkligen försöka att ta med mig kameran så fort jag ska till stallet numera så ni får lite färska bilder oftare.
 

Padde fick en ny liten ryttare på ryggen innan vårt ridpass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0