Bläig

Nu har det ju varit påskfirande och påsklov i veckan vilket för mig betyder massa onyttigheter. Innan den här veckan så har jag varit förbannat duktig på att motionera, äta rätt och haft bra dygnsrytm MEN sen kom den här lediga veckan där en resa ner till skånelandet stod på schemat. Onyttigheterna bara flööödade och det känner jag av nu. För jag känner mig allmänt dassig, äcklig och BLÄIG inombords just för tillfället. Det ska bli ändring på med detsamma.
 
Nästa vecka ska jag försöka komma in i samma bra dygnsrytm jag hade tidigare och jag ska ta mig tid att äta rätt. Man mår verkligen så mycket bättre om man känner sig fräsch, pigg och alert varje dag. Ska börja ta mer promenader nu, får väl passa på när solen tittar fram så fint om dagarna.
 
DET ÄR 70 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN....by the waaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0