Back on track

Kan inte ens förstå vad som höll på att hända med mitt liv och med mig. För en stund kände jag mig förlorad, marken under mig bara föll men jag stod kvar. Den känslan önskar jag inte ens min värsta fiende. Tänker inte säga vad det handlade om, det är alldeles för privat men det är förhoppningsvis löst nu. Klumpen i magen har i allafall släppt. Ingen skillnad, nu är allt som det ska igen.
 
... Så hej på er! :)

Livet rullar på som vanligt nu efter en helvetesvecka. Vi lämnar det nu tycker jag och blickar framåt. Den här månaden har jag jobbat 40 timmar, vilket jag tycker är mycket när man studerar på heltid också men det kommer kännas så skönt sen när pengarna rullar in, behövligt eftersom det kommer vara den sista lönen innan studenten.
 
På tal om studenten, börjar få panik nu. Tänkte att "allt är löst" men sen kom jag på att... jag kanske ska ha ett par skor, en kavaj, smycken, axelbandslös BH med mera. Ska åka in till kalmar med min syster i slutet av maj så får hon vara rådgivare för annars kommer jag ingenstans med min förbannade beslutsångest, haha.
 
Dessa dagar har varit väldigt bra, igår var vi inne i Kalmar på dagen för att Johanna skulle kolla på festkläder + present till sin sambo Marcus ;) så jag fick ju följa med in som rådgivare. Hittade en ursöt klänning åt henne, så fin var hon i den! Sen fikade vi på espresso house, världens mysigaste ställe att vara på. Åkte sedan hem och jag tog bussen direkt till Oskarshamn för årsfest med innebandyn. En galet kul kväll, skrattade konstant! Världens mest härliga människor får jag äran att spela med, underbara är dem allihopa. Fick diplom för årets "fyr-trick" haha, då jag gjorde 4 raka mål i DM finalen som vi vann med 6-4, THAT FEELING. Åhå, tur det finns på film så man kan motivera sig till att bli ännu bättre till nästa år.
 
Blev galet taggad på att börja träna ännu mer nu efter kvällen igår. Idag innan frukost så sprang jag 4 km, jag som HATAR att bara springa fick pressa mig själv hela hela tiden för att inte stanna och skita i det. Ska införskaffa mig ett par inlines, då blir det att åka av vill jag lova! GALET taggad inför nästa år vill jag lova.
 
Vi fick en present av våra tränare, som vi skulle lista ut varför vi fick. Vi förstod såklart INGENTING, haha. En 50 skylt liksom? Whaaat?! Jo, det låg en tanke i det. För att komma till kvalet till div 1 så måste vi göra 50 poäng på hela säsongen. Så nu har vi ett mål att följa, vi ska nå dit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0