Att jag aldrig lär mig

Åkte och tränade innebandy idag, ett ganska hårt pass ändå. Jag är förkyld och har varit i mer än 3 veckor nu och det suger ska ni veta. Jag har ansträngningsastma också vilket inte underlättar precis. Hjärnan fick inte tillräckligt med syre under en timmas tid och det märktes av i hela kroppen, huvudet blev tungt och likaså andningen. Skakade i hela kroppen, kändes som om hjärtat skulle sprängas av överbelastning typ. Men jag är så envis som bara SKA fortsätta istället för att lyssna av min kropp.

Nu är jag hemma, sitter i fotöljen med ett huvud som pulsar och känns tungt. Näsan igentäppt osv. Ååååh vill bli frisk nu förtusan! Ska ju snart till Göteborg för cup i 4 dagar, INGEN tid att vara sjuk nu. Kom igen kroppen, bli frisk.

Nu när jag skrev fick jag smärta i bröstkorgen. Funderar på om jag ska ringa vårdcentralen eller liknande och höra lite, jag vill göra ett arbets-EKG för att se så hjärtat fungerar som det ska, jag upplever nämligen att det slår några slag för fort ibland även när jag sitter stilla. Jäkla kropp.

Ska samla lite krafter nu och sen ta mig en dusch. Ska sova sen. Svenska nationella i morgon, muntligt. Får kolla igenom det i morgon, inte alls nöjd med det jag ska framföra nämligen. Får inte riktigt till det. Får hoppas att min hjärna brainstormar under natten så jag har något vettigt att komma med i morgon.

Säger härmed, GODNATT :)


Kommentarer
Postat av: Mikxki

man ska inte träna när man är sjuk :P

Svar: Nej, jag vet. Förespråkar inte det men när man sitter stilla i 3 veckor utan att anstränga sig pga förkylning, då vill man inte sitta still mer. Abstinens typ, haha! :)
Elin Ljunggren

2013-04-24 @ 15:33:20
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0