Vilken morgon ❤

Klockan ringde 05:50, klarvaken och gick upp med en gång. Var ute en sväng med Ludde, sen fixade jag i ordning mig och åkte iväg mot Kalmar. Var inne där vid 7 inne hos min Jenny. Pratade och peppade henne då hon skulle opereras vid 08:15. Så nu ligger hon på operationsbordet...jag vet att det kommer gå bra men är ändå lite orolig, man blir ju sådär löjligt liten när man inte kan påverka något... Ska åka till henne vid 12 igen ❤ 

Nu sitter jag på espresso house och äter frukost. Creme cheese bagel och chailatte, mums! Samtidigt som jag catchar upp med Jennifer i telefonen, mysfaktor ❤ 

Håll tummarna för att min diskmaskin kommer idag så jag kan hämta ut den i eftermiddag!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0