Stallet & gymmet

När jag kom till stallet så möttes jag av en tok-glad Paddington i hagen. Han stod längst bort men så fort han såg att jag närmade mig grinden så tvekade han inte en sekund på att rusa fram och hälsa mig välkommen samtidigt som han gnäggade lite sött, som bara han kan. Mattehjärtat smälte totalt ❤ 

Och han fortsatte överraska mig.. Velade mellan att rida ut eller rida igenom honom på banan. Beslutet blev tillslut banan och tur var det - för han var så himla fin!! Övergångarna idag var näst intill klockrena vilket vi kämpat med i över 3 år nu. Skönt när det äntligen lossnar! Avslutade passet när han var på topp, för att han ska känna sig duktig och stolt över det han presterat. Mjuk och fin i alla gångarter och den galoppen han levererade var så himla rund och följsam att jag knappt ville bryta av, haha! Goseponny. 

Åkte bara hem och bytte om till gymkläder sen direkt bort till gymmet. Idag körde vi rygg/triceps och mage. Ett sånt otroligt gutt pass idag igen, skönt när det bara rullar på och framstegen blir större för varje gång. Nu har jag duschat och smort in mig, ska snart åka och köpa en god sallad som jag ska ha till lunch. Sen ska vi diska upp all disk vi har innan jag ska plocka upp mamma och Evelina för en tripp till Kalmar! Mycket på inköpslistan och jag visar er allt ikväll :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0