Shopping +



Jag åkte in till Kalmar för att köpa en bänkdiskmaskin... Men det blev mycket mer än så! Jag frågade Amandha i typ förrgår om vi skulle skaffa en turkos klotgrill för det fanns billiga på Ö&B och hon trodde inte jag var seriös liksom så hon svarade "ja, varför inte, haha". Ni skulle ha sett hennes min igår när jag kom hem med en turkos klotgrill, hahaha!! "Jag trodde inte du var seriös" sen dog hon av skratt. Men nu har vi en grill iallafall, wiie! 

På Ikea köpte jag tre stycken whiteboardtavlor som vi ska ha i köket, samt pennor till det och lite fler galgar. När vi var inne på Ikea så kom vi på att modehuset stänger vid 7 och inte vid 8 som de andra affärerna gör...så vi rusade till modehuset. Vi hade en halvtimma på oss att shoppa kläder för, tiden blev knapp. Evelina skulle ha en klänning, så snabbt in till H&M och leta reda på en klänning. Då haffade jag tag i två klänningar som var riktigt snygga, tillsammans sprang vi in i provrummet och klockan var då 18:49. Evelina skulle även köpa ett par ballerina skor, så vi var tvungna att stressa för att ens hinna till skobutiken innan klockan 19:00. Jag ställde mig i kön och skulle betala både hennes och mina klänningar samtidigt som hon rusade till skobutiken. Jag kom ut från H&M klockan 18:56..gick snabbt till skobutiken som höll på att stänga. Eve hade provat ut ett par ballerina och skulle precis betala dem, då fick jag syn på en skylt "ta 2, få det billigasteför halva priset" samtidigt får jag syn på världens snyggaste sandaler, ett par glittriga marenas. Sprang fram och provade en sko, tog dom och gick till kassan. Har aldrig någonsin bestämt mig så fort för några skor innan, tycker det är dö-trist att köpa skor annars, haha! Så nu är jag ägare till ett par silverglittriga marenas och om jag känner mig rätt så kommer jag köpa ett par guldriga så småningom med ;) 

Till Padde köpte jag en gelpadd, då hans fårskinnspadd börjar bli grymt sliten plus att en gelpadd säkert är tusen gånger bättre. Så den ska invigas idag. Annars köpte jag ljus, hörlurar, disktabletter, tändvätska och en ny bb-cream. 

Anledningen att jag inte kom hem med en diskmaskin var för att den som jag ville ha var tillfälligt slut, så den kommer troligtvis på fredag. Har reserverat en, så ska bara hämta den på fredag då. Gutt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0