Löööööördag

Igår hämtade jag äntligen hem vår diskmaskin!! Provar den nu för första gången, hoppas den inte läcker och att den fungerar som den ska. När den diskat färdigt så ska jag åka till stallet och mocka hos hästarna. Sen ska jag hem och duscha, fixa iordning mig gör ikväll ska jag nämligen ut!! Tjejerna från min gymnasieklass ska samlas och grilla hemma hos Lizas föräldrar, på deras altan, MYS! Som jag saknat att umgås med dem. För det är tyvärr så att man glider isär efter studenten, alla går skilda vägar och väljer olika saker här i livet. Ska bli mys att prata om vad som hänt under detta år som gått och även prata lite gamla minnen. 

Var på gymmet nyss och körde kondition. Sprang 30 min, gick sedan i 5 min och sprang sen igen 10 min sen avrundade jag med 5 min. Sammanlagt 50 min alltså. Surt dock att mitt knä börjar ta stryk av min onda fot, fick avbryta bara för att knät smärtade, annars hade jag kunnat springa mer. Måste ringa till sjukhuset snart, även att det tar emot... men såhär kan jag inte ha det resten av livet. 

Här har ni min outfit för kvällen! It's going to be great! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0