Och så var det kväll (natt) igen

Godkväll! 
Idag har jag för en gångs skull sluppit vara stressad och bara det är en stor lättnad. De senaste dagarna har jag varit trött utöver den vanliga tröttheten och jag börjar bli lite orolig för att jag just är så trött. Ni vet när man liksom tycker att det är jobbigt att bara göra frukost på morgonen? Så har det känts. Nu i efterhand förstår jag att det beror på maten, har ätit jättedåligt och oregelbundet de senaste dagarna. Idag tillexempel så snoozade jag från klockan 06:00-06:40, gick upp på toa och sen gick jag och la mig igen i 3 minuter (SÅ ovärt liksom!!) börjar ju vid 07:15.. Kan bara skratta åt eländet, skärpning nu Elin! Shape up ;) 

Jobbade till 13:30 idag bara, sen gick jag hem och somnade på soffan tills klockan var 4. Väntade in Amandha och när hon kom hem så drog vi till min morbror och min lilla söta kusin Olle och umgicks med dem hela eftermiddagen. Såå mysigt! ❤️ 

Vi rundade av kvällen och åkte hem framåt klockan 8, vi skulle gymma vid 9 nämligen. Gymmet gick bra idag, faktiskt. Man blir så motiverad när man har en tjatig PT bakom sig, haha! Hans bästa ord är dessutom "nu höjer vi" (alltså vikterna) och "VILJA!" - haha! ;) 

Nu ska jag bläddra vidare på mobilen, kanske slänga på någon film och sen sova. I morgon vaknar jag upp till en ledig dag, helt fantastiskt! Så, godnatt hörni! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0