Fredagsnatt

Här sitter jag, helt själv. Eller ja helt själv är jag ju inte, Ludde ligger bredvid mig på golvet. Amandha har lämnat mig för jobb hela helgen och detta är faktiskt en av mina lediga helger. Det är så skönt: även om jag älskar att fara omkring på Prästkullen och umgås med personal/pensionärer så tar det på krafterna, speciellt i denna värme som varit. 

Jag har bjudit över Emma hit över helgen, det är på tiden att vi umgås lite, har saknat henne så mycket! Vi ska bara ta allt i vår takt, prata, kolla film, rida, äta gott och bara umgås - helt enkelt men det är inte så bara det inte. 

Paddington har fått hoppa ikväll!! Han kändes loj (ehm ja, det är sant!) på framridningen men när han blev trött på att värma upp så började han studsa upp och ner. "KAN VI BÖRJA HOPPA NU, ELLER?!", haha. Sen tog han ett jättestort språng över sockerbiten ;) Han var jätteduktig idag förövrigt, fina språng och bra galopp. Tumme upp. 

Nu ska jag snart masa mig till sängen och sova. Inga alarm ställs i morgon, ingen stress, just chill. Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0